كارگاه آشنايى با هنر الياف و متريال آن | مدرس: هدا زرباف | گالری نک | ساعت: ١٢ تا ۱۴ | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

 

در كارگاه “آشنايي با هنر الياف و متريال هاي آن”، تاريخچه ي عمومي هنر الياف همراه با تصاوير و منابع كم تر ديده شده ي ان ها ارائه خواهد شد.

هدا زرباف مدرس اين كارگاه، به بررسي آثار و تكنيك هاي هنرمندان سردمداري چون لوييز بورژوا، تا هنرمندان پيشرو تر چون جوانا وسكانچلوس كه در جهاني شدن هنر الياف از بازيگران اصلي محسوب ميشوند خواهد پرداخت. بديعي كه در چند سال اخير تكنيك هاى فايبر آرت باعث شگفت زدگي هنر معاصر شده است كمتر در ايران معرفي شده و مورد بررسي و تحليل قرار گرفته است.

از اصلي ترين اهداف اين كارگاه، باز كردن پنجره ي جديدي ست كه بتواند چشم اندازي براي تجليل و استفاده ي مديوم هاي كمتر معرفي شده در هنر معاصر ايران باشد.

هدا، در پايان كارگاه، هنرپژوهان را دعوت به نشست و ديالوگ جمعي پيرامون چشم اندازها و تجربه هاي شخصي در بازخورد با هنر الياف ميكند.

مدرس مدعو اين كارگاه هدا زرباف، از هنرمندان الياف معاصر است. او غالباً مديوم هاي گوناگوني چون اشياء روزمره و بازيافتي مانيتور هاي قديمي، تا گچ و سراميك و فلز و رزين را در كنار مديوم هاي الياف ميچيند و احجام تركيبي اي مي سازد كه در سال هاي اخير در امريكاي شمالي، اروپا و خاورميانه نمايش داده است. علاقه مندان براي آشنايي بيشتر با آثار هدا زرباف ميتوانید به وبسايتش در www.hodazarbaf.com مراجعه كنند.


هدا زرباف

 

 

 

پرسبوکگالری نکندادرزیهدا زربافهنر الیاف

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!