ماده ۱: سیاست های حمایت از مالکیت معنوی (کپی رایت)

پرسبوک به حقوق مالکیت مادی و معنوی هنرمندان خود احترام می‌گذارد و از کاربران خود نیز چنین انتظاری دارد.

ماده۲: تعرفه‌های خدمات پرسبوک

استفاده از خدمات پرسبوک رایگان است. تنها زمانی که اثر هنری فروخته می‌شود تعرفه‌ای به پرسبوک تعلق می‌گیرد. در صورت فروش اثر۲۰٪ از قیمت نهایی اثر فروخته شده (بدون در نظر گرفتن هزینه ارسال، مالیات فروش کالا و مالیات بر ارزش افزوده)، به عنوان دستمزد به پرسبوک تعلق می‌گیرد و ۲۰٪ دیگر صرف اشتغال زایی برای زنان بافنده سرپرست خانوار می گردد.

۲/۱. نحوه تحویل اثر به خریدار

پس از درخواست خرید کاربر خریدار، از سمت پرسبوک با فروشنده تماس گرفته می‌شود که در صورت وجود اثر، اثر هنری به آدرس مقررکه از طرف پرسبوک تعیین شده، خرید حضوری اثر از جانب خریدار یا نماینده ی ایشان صورت می گیرد.

۲/۲. نحوه دریافت وجه اثر فروش رفته در پرسبوک

خریداران می‌توانند با استفاده از کلیه کارت‌های عضو شتاب نسبت به خرید اقدام نمایند. پس از واریز وجه توسط خریدار، قسمت حسابداری پرسبوک از وصول پرداختی در حساب بانک اطمینان حاصل نموده، رسید و شناسنامه و اثر را به خریدار تحویل می دهد.

پس از فروش موفق اثر، مبلغ اثر و هزینه ارسال از خریدار دریافت گردیده ( درصورت پست) و با ایمیل و اس ام اس به فروشنده اطلاع داده خواهد شد تا اثر خود را به نشانی مقرر پرسبوک طبق سفارش داده شده، در زمان تعیین شده ارسال نماید. هزینه پست اثر در صورت سفارش غیر حضوری بر عهده ی خریدار است. هرگونه آسیب به اثر از طریق پست بر عهده پرسبوک نمی باشد.

ماده۳: حقوق و مالکیت سایت

دامنه «persbookart.com»، نام «پرسبوک»، لوگو و سایر علائم تجاری ثبت شده، محصولات و خدمات درج شده در سایت، متعلق به پرسبوک بوده و بدون کسب اجازه کتبی، هر گونه کپی برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. علاوه بر این، اسناد، توافقنامه‏ ها، فرم‏ها، درخواست‏ها، طرح سربرگ صفحات، شکل‌های گرافیکی و دکمه‌ها در مالکیت انحصاری پرسبوک بوده و بدون کسب اجازه کتبی کپی‌برداری از آن‌ها ممنوع است. مالکیت و منافع کلیه حقوق سایت پرسبوک و مندرجات آن منحصرا متعلق به پرسبوک خواهد بود.

ماده ۴: قانون حاکم

قانون حاکم بر این توافق نامه کلیه‏ ی قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می‏ باشد.
اطلاع و رویت هر گونه اطلاعات غیر اخلاقی، غیرشرعی و ناهنجار، اطلاعات مذکور از سایت حذف خواهد شد.

ماده ۵: برقراری توافق نامه

این توافق نامه به رویت کاربر رسیده و با تایید در هنگام عضویت، از آن پس پذیرش بدون قید و شرط این قرارداد لازم الاجرا خواهد بود.